Does it hurt to be dead?

Jag vet seriöst inte hur mycket mera jag klarar.
Jag önskar att jag kunde hitta min egen jävla väg och handla bra nog för alla andra.

Jag är ledsen att säga det men,

ihmaiwtd.






Senare;
Nu är jag äntligen hos min sofia, har inte vart här hemma på länge. Ja, jag kalalr det mitt andra hem, flr att jag trivs så bra här. Det finns nog ingen annan stans jag trivs lika bra.
Nu är sofia uppe och fixar mackor till oss, ska senare in till stan och åka upp till någon fest.

Sofia skickade ett sms till Eskil förut, ett hemligt, så man inte ser vem so skickat.
Fan vad roligt.
Skrev: Vi har hört ryktas om dina planer inför kvällen, Jacob Fjäll, och föreslår att du tar det jävligt passivt. Vi har ögona på dig.
Kriminalassistent P.Olsson.

Det roliga är att han kommer att tro på detta, han är så dum :). Men han är ju trots allt min baby, forever and ever, hahaha :). Finns ju ingen bättre än han i baksätet.


Min vän sofia, nu när alltingen är som värt och jag bara inte har ork kvar. Så räddar du mig.
Tack, Jag älskar dig så otroligt mykcet.
Snart är det våran FEMÅRSDAG älskling! :).

Puss haj, alla är en baj ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0