lucky you.

bästa natten ever. hade ett mysigt telefonsamtal (aj, vad det gjorde ont när jag kollade saldot) men, det är ändå värt det. somnade med någon speciell i tankarna, hade två drömmar om denne specielle. det var heelt underbart, men det var nog inte bra att jag hade dessa drömmar, för jag får någon sorts förväntning då. när jag vaknade imorgon kände jag lycka. pga ena drömmen. fick ju för mig att det som var sagt, var sant. men det visste jag ju med en gång att det inte var. sometimes you're lucky, sometimes you're not. ;)

En bra nyhet iaf! Jag har fått en pojkkusin! :D
49 cm och vägde 3240g tung :)

nu fick jag sms av sötis, så jag ska lägga mig i sängen ett tag :).
kösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0