Söndagsstek på en söndag.

Är hos mamma och har beställt söndagsstek idag, muuuuummmmmms! Finns inget bättre än mammas mat på en kall & jävlig söndag :). Per ligger i soffan med Fredrik och Andreas, alla tre lika dåliga tror jag ;). Per fick iallafall lite omsorg av mamma och fick ligga med huvudet i hennes knä och bli klappad. haha!

Nu är det bara en månad kvar tills vi flyttar! Åh, vad jag glädjer mig :). Jag hoppas bara att de kan renovera lägenheten rätt snart, jag vet inte hur länge jag pallar med söndrigt trägolv, hål i dörrar, fettfläckar på tapeten och brännmärken på köksgolvet. Jag undrar seriöst vad de använt den lägenheten till tidigare.. Det är ju inget paradis, men hyran är billig & jag får äntligen bo ensam med min sambo ♥.
Jag älskar min bror, men det ska bli underbart att flytta isär ;).

Idag är det sista dagen jag har tillgång till internet & hemtelefon :(. Det betyder alltså inget battlefield ;'(. Vi får antingen bosätta oss hos mamma & ta med ps3an eller bosätta oss hos Stian och Sofi haha. Jag vet inte hur länge jag klarar mig utan att spela faktiskt ;).

Imorgon ska även Per Edward på arbetsintervju! Hoppas sååååå innerligt att han får jobbet! Det hade passat honom så bra, inte bara det att han känner några utav de som jobbar där men också att vi inte behöver köpa eller låna bil på ett tag :).

Nu ska jag hjälpa mamma med att skala potäter!


XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0