IT'S FRIDAY...WELL YOU KNOW THE DRILL..

Håller just nu på att tvätta & är strax klar! Kan ni tänka er, det är första gången klockan inte ens är ett & jag är klar med maskinerna! Fantastiskt, måste jag säga. Det blir en del lättare när man tvättar en gång i veckan & framförallt, bara är två :).

Idag är en sån där dag, egentligen skulle jag vilija ligga i sängen hela dagen & inte göra någonting. Samtidigt vill jag
fixa lådor & bara köra ett totalröj så att vi slipper stressa med städ & flytt. Jisses, nu är det inte alls långt kvar! Guuuud så skönt!

Det jag kommer sakna MINST är grannen. Hunden skäller. ÅT ALLT. Musik spelas gärna, men kom igen? VARJE dag & så HÖGT att jag nästan tror jag satt vid högtalaren. Och det är liksom inte bara "nu-peppar-jag-så-jag-pallar-städa-musik", utan alltalltallt, men kan tänka sig. Från shakira till shalamashalamamusik. Och nu till det allra värsta..
Toalocket..
Gud, hur svårt kan det vara att INTE ta sats och drämma till toalocket? va? Nästan så jag faktiskt drar en fuling och frågar om jag får låna deras toa för mitt toapapper är slut och klistra fast nån kudde av något slag på ringen.
Vet inte om jag skrivit något om bajs på balkongen incidenten.. Men ni fattar.. Hund, bajs, balkong..

Ska slänga i mig något att äta, om jag hittar något. Känns som om att jag fastar. Ofrivilligt..
Men innan slänger jag upp en bild som Lisas pojkvän tog. Sorgligt nog var jag det opraktiska praktikanten..



XOXO, CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0