SOL4LIFE

Sitter just nu (fortfarande med nathalies dator) i sängen och bara slänger goa komplimanger till mig själv haha! Jag har packat lite åt mamma, tvättat & sökt jobb! Det finns ju inte mycket att välja på, men då söker man ändå :). Leandro var uppe med tuppen för att hjälpa älskling med de första maskinerna. Han sover fortfarande haha. Ska snart hämta kastrullerna och slamra för både Leo och natahalie. Jag menar, man måste ju faktiskt hjälpa till att tvätta sina egna trosor.

Dagen består utav ännu mer tvätt. 4 pers blir en rejäl hög. UNGDOMAR DESSUTOM....! Packa såklart och städ! Annars är det match ikväll som jag & (mest) älsk har väntat otåligt på. Tror det var något mer jag skulle göra idag, men det är långt borta just nu :).

ciggis och kaffe solen nu!

Stay Close,

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0