MY BABY AND I

Jag måste för första gången uttrycka mig om sambolivet. I love it!
Det är första gången på länge (om någonsin ;) jag har ett nyttigt och seriöst förhållande. Det känns som om att det bara blir bättre & bättre, samtidigt som vi kommer 'längre' fram hela tiden.

Jag har en lägenhet (även där en första), en fantastisk pojkvän & en familj värd guld.
Det där med jobb kommer ;). Haha!

Idag hjälpte vi till att städa ur det sista ur Reine's lägenhet, de har flyttat ut allt förutom det som finns hemma hos mig.
Hade även en utsökt fika med min syster & systerson idag - Lovely!

Nu ska jag ta och lägga mig ifrån Nathalies lilla dator.. Snart ;).

Stay Close!

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Madde

låter bra linnea! :)

2010-03-29 @ 22:16:29
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0