THE STREETS ARE MEAN

Sitter just nu och lyssnar på när mitt hjärta spelar Battlefield & jag är bara mätt. Vi gjorde iordning ost & broccolisoppa som blev hur god som helst!
Tidigare idag var vi på kalas hos pappa & Zayda som fyllde förra veckan. Min lille plutt, han bara växer och växer, nu har han börjat säga mitt namn också ♥.
Vi åt Paella och drack Sangria, mums! Sedan blev det kaffe och tårta :).

Senare blir det väl en snabbissväng ner till Kullgrens för att säga hej till syster & bror. Helt fantastiskt ifall Robin är ute, så hela syskonskaran är samlad på en och samma plats haha ;).

Annars är det rätt lugnt förutom nyheter som väl inte gjorde mig så himla glad, men det kommer att lösa sig. För nu får det faktiskt ta och räcka med stök och tjafs. Det är bara så tröttsamt och inte minst ledsamt att se att en man älskar blir sårad.
Jag är så trött på detta att det kryper under skinnet på mig.
Att en människa bara fortsätter att sjunka så lågt, det gör mig så förbannat arg.


Nu ska jag lägga mig vid älskling & måla naglarna ;).

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0