MILO, MONI'S MILO.

Moni med familj var ju som sagt på besök idag. Lina kom efter en liten stund också :).
Jag njöt av varje sekund! Syster med familj, bror, mamma, p & min bästa vän - alla i ett rum. Visst hade jag velat ha några till där, men det räckte gott och väl!
Jag hoppas det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång, jag som sagt njuter!

Lina håller just nu på att laga lite käk till mig och p. Ja, lina själv såklart också. Det blir varma mackor i ugnen med en liten touch av linavagina! mumma!
Dricker en liten öl och njuter ännu mer utav sällskap!

Sedan blir det väl lite kortspel och skvaller :)

Tänkte ju lägga upp en film på milo när han skrattar så ljuuvligt, men såklart tog inte youtube emot .avi..
Så ni får bara föreställa er det bästa bebisskrattet, ever!

XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0