IT'S FRIDAY, I'M IN LOVE

Fortfarande är jag dålig på att uppdatera. Sen tror jag inte att någon desperat vill veta så mycket som mitt liv ;). Såvida hon inte heter storasyster :).
Är uppe hos Mamma och Reine just nu, nyss ätit mat och kollar just nu på OS.... Jag kollar inte så mycket direkt, men Per♥ och Reine gör.

Vad har hänt det senaste?
Jo, jag är arbetslös, lycklig och är osams med min bror.
Det sist nämna är dock det tråkiga av allt.
Jag funderar även på att bli "egen företagare" haha. Men ja, det är inte på världens graciösaste ställe men det betalar min hyra. About that, snart tar jag över Mammas lägenhet! Lovely!
Det ända problemet är ju bara att jag tänkt lägga undan pengar för att köpa möbler - Mamma kommer ju ta alla.
Iofs har vi ett till problem och det är ju också min bror...

Anyhoo, än så länge klarar jag (knappt) av att vara arbetslös, får ju vara med min pojkvän mer!
Ska försöka vara social nu när jag är här uppe..

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jisses det verkar hænda en hel del i ditt liv?! Jag vill alltså gærna att du uppdaterar lite mer æn vad du gør, førsøker ju hænga med ju ;)Men hade du inte något supportjobb? Och vad ær det egen føretagare med? Hælsa alla. Kram!

2010-02-20 @ 21:57:23
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0