THE BLIND SIDE

Just nu ligger min älskling och sover& jag har super tråkigt. Förut vart det jag som sov & han hade tråkigt. Kvalitetstid någon? nejnej, här sover vi om varandra.

Under påskhelgen har vi varit ute hos mamma & firat. Jag och Per vart de enda som sov över & inte heller fattar kvalitetstid ;) haha.
Johanna & Jacob kom på besök! Jag har inte träffat Johanna på, ja så länge att jag inte kommer ihåg det. Hon hade en mycket fin nyhet & jag är så glad för er skull!

Annars är det inte mycket just nu.. Nu förtiden orkar jag knappt göra saker och jag vet vad det beror på, så jag försöker iallafall :). Det är nog inte alltid min pojkvän uppskattar situationen men det får gå :p.

Mamma är på väg ut nu också. Eller ja, hon har ju flyttat men inte alla hennes grejer ännu. Så hemma hos mig ser det ut som ett bombnedslag. Jag orkar inte heller ta tag i allt eftersom jag vet att det måste göras rent efter alla grejer är borta.

Ja, det var väl nästan allt tror jag.



Stay Close,

XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0