VARFÖR GJORDE DU SÅ?

Har precis kollat klart Role Models och jag måste säga att jag blev besviken. Den var inte alls lika rolig som jag trodde (sorry moni ;). Klart att det var härlig och ja, jag fick mig ett par skratt. Men dog, det gjorde jag inte ;).

Känner att jag änna skäms lite för att jag sitter hemma när det är så fint väder. Men just nu har jag inte lust med annat. Solen kommer tillbaka nästa sommar ;). Haha!
Hahaha jag orkar inte med mig själv. Jag ser ut som en fet man som tappat hoppet totalt, med en skål Cheerio's på bröstet och datorn brevid mig :p Men så kan det vara ibland ;)

Under filmen har jag funderat. Är det inte sjukt hur folk kan påverka en? Utan att ens befinna sig i samma rum som denne.. Eller inte ha pratat med någon så länge. Denne sitter på näthinnan och vägrar låta mig vara.
Total kaos så känslor just nu, vet inte riktigt vart har jag dom. Och jag hatar det, den där kontrollen jag förlorat.
Men snart, mina vänner, ska jag stila mig och styra upp något!

Nu ska jag hitta på nått skojsig att städa!

Sister Hazel - Champagne High



XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0