UNDERBARA LÖRDAG!

Förutom att det första jag gjorde var att skälla ut mamma imorse.
First thing first, igårkväll vrålade jag nästan ut att det var härligt att jag inte skulle vakna halv sju för att jobba.
När tror ni mamma väckte mig? Hon kommer in med en kopp kaffe och jag ler. Sen frågar jag vad klockan är och hon svarar åtta. Jag kollade på henne, samlade kraft och nästan skrek "men vafaaaan mamma! Du fattar väl att du inte kan väcka mig KLOCKAN ÅTTA när jag är ledig?!?!?! Fan vad dum du är!"
Mamma stog med puppyeyes och sa "jag trodde du ville ha kaffe när du vaknade" och jag förklarade för henne att det ville jag, men inte nu.

Nu har jag dåligt samvete för att jag blev så arg när hon försökte vara snäll.

Samtalet inatt var inte kul, jag tänker på dig hjärtat ♥♥♥

Självklart tänker jag på min fina syster också, hoppas bebis kommer snart! ♥

nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl och dricka kaffe!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0