TYP SOMNA SÅ HÄR TIDIGT? DET ÄR FREDAG?

Känner mig as trött, sitter och lääängtar bort till min säng. Helt obäddad och fin, mmmm. Orkar änna inte bädda sängen när jag numera jobbar. Eller nä, praktiserar heter det ju. Jobbar gör man när man får pengar för det.

Hade först tänkt att kila hem till Fröken Vagina och Herr Datanörd, men jag tyckte nästan att Gossip lockade mer heahea. No effence ;) ♥
Så jag hoppas på att det blir några avsnitt ikväll och några imorgon.

Kom ju på att Madde kommer hem imorgon och vi ska kalasa henne hos hennes mamma.. Jag som lovade Linn att jag skulle åka till henne om jag inte jobbade. Rackarns.. Men jag lovade ju faktiskt Madde först..
Någon annan gång SötisLinn♥

Förut när jag klev ur duschen såg jag att jag hade tre missade samtal av något okänt nummet, så jag ringer självklart upp. Det svarar någon Bertil och jag blev rädd. Jag tänkte vafan är detta för snuckgubbe? Nä, han kände ingen linnea och jag sa att då får han väl ringa vidare då. Så börjar han skratta. Då hör jag att det är Reine, den galne karl haha.
Jag förklarade för honom att man får inte skrämma en stackars tjej så. Han skrattade vidare, punkt punkt punkt.

Nej, nu ska jag tjöta med Reine som precis kom hit.


Hare gött, haaaaj!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0