trött, jävlig, sjuk och irriterad.

Nu vill jag inte längre vara med i leken. Tror inte denna person läser bloggen, men ändå. Denna person borde verkligen ta åt sig. Kanske inte heller på ett trevligt sätt.
Jag försöker att inte bry mig så mycket och faktiskt, det har jag inte gjort så mycket det senaste. Eftersom jag haft en del andra saker att tänka på och göra.
Vet inte om det är sjukdomen i mig som får mig att ta upp det här och bli sjukligt förbannad, rent ut sagt.
Jag visste inte att ärlighet kunde vara så oärligt.

Anyhoo, tillbringar dagen med nalle och datorn. Sitter och kollar igenom alla avsnitt på How I Met Your Mother. Skulle kunna se det huuur mycket som helst!
Och jag är så fruktansvärt kär i Marshall ♥ (:
Tänk om man hade funnit någon som han (:

Ska ta och fortsätta kolla på HIMYM och försöka skratta bort min ilska på en viss person :)


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0