SKJUT MIG :)

Första dagen avklarad!
Jag trivs och jag tycker själv att jag gör ett bra jobb. Ja, när det inte är kaos förstås.. Då fattar inte ens Daniel vad han håller på med haha. Men det är ju den där jävla ryggen.
Måste ringa Dr Rygg och höra  vad som är upp. Kul att det ska vara jobbigt att jobba. Eller ja, ni fattar. Får väl ta såna superdunder piller som kusin gör (Y). Maybe then i can make a livin'?
Inte för att jag får multum nu ;).

På schemat står det bara mat och vila, möjligtvis en massage om min mor kan vara så snäll. ppfft. Hon har la fullt upp med att hångla med reine eeeuuuwwww.

Har faktiskt varit hos min fina mormor och min fina morfar, och hjälpte till med tvätten. Pratade snabbt om en person vars namn jag spyr av att nämna, men familjen vet nog vem. Morfar avslutade snabbt med "han är en drummel!" arg som ett bi också.. haha sötmorfar.
Mamma kom dit senare och vi hade precis satt på kaffe och sattoss ner. Då inser vi att klockan är tio i sex och vi måste hinna till ortopeden haha. Det var den snabbaste kaffen jag någonsin vart med om :). Vet inte ens om jag hann med en mun :).

på tal om ortoped! Visste ni att det kostar 1600:- för ett par inlägg? Dear my jesus lord, sa jag. Det måste ju vara ett skämt. Får väl fortsätta gå och få ont i de kassa skorna jag skaffat mig ;p.

Trots detta är jag mycket glad idag!

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linet

Duktig du är Linnea Alvarado Salomonsson <3

2009-09-17 @ 20:13:05
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag säger det igen - sviktsulor!!! 60 spänn i skobutiken...

Hälsa familjen.

2009-09-17 @ 20:30:24
URL: http://johacob.blogg.se/
Postat av: neis (svarar)

Linet: Tack, mitt hjärta <3



Johanna: Haha, jag hade glömt vad det hette. Men jag säger det till mamma, så kanske hon kommer ihåg :D <3

2009-09-17 @ 20:53:06
URL: http://neis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0