PILL OCH FIX.

Har försökt komma på vilka som läser min blogg. Jag vet tre iallafall, och det är två av mina systrar (Moni & Johanna) och Lina. Inte för att jag har en höjdarblogg och ligger på 10000 om dagen. Nu ber jag ingen skriva "jag" i kommentaren, eftersom jag vet att många tänker, som jag själv "jag vill inte att hon/han ska veta att jag läser, vill bara snoka lite". Snoka kanske inte är rätt ord, men man är lite nyfiken på vissa.

Har ännu en gång försökt förstå mig på photoshop, men jag är väl en dummie (och skulle behöva den boken) och fattar nada. Och så fort jag inte fattar så stänger jag ner det. Jag orkar seriöst inte googla sidor och pilla och trixa.
Ska be Menia att fixa en ist ;).
Fast nä, jag ska ge det ETT försök till, sedan blir det film!




XOXO, CIAO!
(du dum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0