OCH SÅ FICK JAG EN LITEN KUSIN TILL!

Agneta åkte in till Näl idag och kommer hem med ett pojkebarn! Sjukligt söt också, cant wait til' jag träffar den lille skrutten!
Nu är det bara det andra miraklet kvar!

Gick och tog en fika med Lina på Rådhuset, där vi träffade Lisette, Josse, Alexandra och Johanna. En trevlig fika blev det! Jonna kom sedan och vi gick ner till Riverside när jag skulle prata med Janne om praktiken.
Sedan var vi änna lite trötta för att strosa på stan så vi gick till mig och kollade på Hannah Montana The Movie.
Såg den ju häromdagen, men jag tycker den är alldeles underbar ;D.
Jonna har precis lämnat mig och jag ligger is soffan och kollar på allt skit som är omkring. Jag stökar till det rätt mycket, på ingen tid alls. Får väl ta och fixa det fastän jag helst skulle vilja sova.

Nej, inget mer att säga.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0