ME WANT PANNKAKOR, TYP NOW

Ja, idag är det söndag. Vilket betyder att det är måndag imorgon. Tycker det är kul, men det kan vara jobbigt också.
Men nu när jag har inläggena så går det ju bättre!

Igår vart vi överallt typ. Robin kom hem till oss, vi gick till Margretegärde, drack bärs, ploja och åt en pizza. Vi gick sedan upp till Philip för att börja hinka mera. Gick sedan bort till Madde för att fira att hon kommit hem och sen blev det Cheers. Jag ville mest till Cheers för att Linish skulle dit innan Morten's.
Men ingen Lina hittade jag.
Hade iallafall jävligt kul igår, speciellt med mina bröder ♥
Fick ett armband av Madelene också, ett med jättefina ikoner (änglar, jesus, maria och ja, allt.). Det är ett sånt turarmband. När jag fått min tur är det min tur att skicka vidare det :)

Vaknade vid halv tio av att någon bajsar typ i tjugo minuter och sedan duschar i en halvtimma. Blev heeeeeelt sur, jag höll verkligen på att kissa ner mig.

Ska lägga in bilder sedan, nu vill jag ha pannkakor!
Ska försöka väsnas så alla andra vaknar ;)


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0