JAG HADE EN DRÖM OCH DET VAR ATT KOMMA HEM

Hallå hej.
Har haft en skitig day.
Men vill jag bara lägga mig och sova,
har dessutom ont i ryggen vill jag lova.


jag hatar att rimma.
och jag hatar att vara praktikant.
jag hatar att jag inte får lön
och jag hatar att det är tre månader kvar.

Men vet ni vad jag älskar?
Min familj och mina fina vänner!
Och jag älskar redan Milo!
Och Mjölk såklart!

Vad jag älskar mindre är att jag precis kom på att jag glömde köpa mjölk på väg hem.
Har bara ett paket i kylen :o. Vettisjutton hur det ska gå.. Får väl snåla. Vad satan är snåla?

och tvätten! Glömde av den, orkar verkligen inte. Men eftersom jag är så duktig på att spilla på alla tre skjortor jag snott från jobbet, måste jag verkligen det.

Nu är jag helt övertrött, jag började skriva inlägget fem i fem..

Hejdå!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0