jag förstår inte alltid mig själv.

Här satt jag för några timmar sedan och skrev att jag var förbannad. Precis efteråt sa jag till mig själv "nu släpper vi det är, Linnea! Det är ingen idé att älta och försöka analysera allt."
Men jag sitter likförbannat och ältar och försöker analysera. Inte fan blir jag klokare. Eller nöjd. Jag blir bara mer dum i huvudet.
Just för att jag inte vet någonting.

Jag läste precis en bekants blogg där jag hittade ett väldigt intressant inlägg om killar. Handlade om att människor behandlar en precis som man låter dom behandla en. Och att det handlar om att man ska sätta tydliga gränser och självrespekt att be dom dra åt helvete om dom trampar på dom.
Vet ni vad jag fick lära mig?
Jag har nog ingen självrespekt just nu.
För jag har jävligt svårt att tänka med hjärnan.

♥ Idag var Moni beräknad att få bebis, men bebis har det så skönt därinne och vill stanna ett tag till :). Hoppas bara att hon/han kommer inom ett par dagar, för nu har vi väntat så himlans länge! ♥


Har kollat igenom snart två säsonger av How I Met You Mother idag, i löööv it! Älskar att bara kolla avsnitt efter avsnitt och inte behöva tänka på tid och skit. Det är det bästa med att vara sjuk. Hade inte kollat på klockan på typ fem timmar, blev helt chockad att klockan vad halv sju :)


Så det är så jag ska spendera resten av min söndagskväll/natt.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0