I Love You Man!

Har precis kollat klart I Love You Man :D. Riktigt bra film, kunde inte hålla mig tills det slutade bra. Alltså, man fattar ju alltid handlingen i sådana filmer, man jag blir helt glad ändå :D.
Håller på att tanka The Boat That Rocked också, hört att det är tväääär rolig.
Jag skulle nog kunna ligga hemma i en hel vecka och bara djura filmer, får inte nog!
Har dessutom fått tips av Jonas om Into The Wild, så den ska jag se sen också. Och från Haris Rec. Synd bara att vi har så segt internet ;).

Önskar att mamma kom hem och gjorde te & potatissoppa till mig. Det är den mest ultimata sjukmaten! Tycker iaf jag och storebror :). Men mamma flänger runt med gubben istället så jag får vara själv :( Leandro skulle nog aldrig vakna för att koka te till mig och ta hand om mig :(

Menmen, ska ta lite cocilliana och fortsätta film!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0