I DON'T THINK WE'LL BE OK.

Jo, jag kollade på Into The Wild igår och jag kan bara säga att det vart den bästa filmen på länge!
Jonas hade berättat nästan hela filmen, men jag satt ändå och undrade vad som skulle hända :p.
Kort och gott, det handlar om en kille som är trött på samhället och längtar efter frihet. Lätt värd att sitta tre timmar för!
Jag satt uppe till FYRA! Jag vet inte när jag vart vaken så sent, om jag inte vart full såklart :p.

Vaknade ganska sent idag och bryggde kaffe. Sitter och kollar på HIMYM, ovanligt. Har inte så många avsnitt kvar nu :( Men kan nog inte kolla så många idag heller, måste städa och sådant eftersom Monica och Sofie kommer.
Ska blir himlans kul att träffa Monica. Kul för mig, för jag känner inte alla hennes sidor ;). Lite grymt sagt, men det är så det är!

Angående detdär, så tror jag att jag snart ger upp. Jag behöver inte befinna mig i ignorans, jag vet att jag är värd mer än det!
Och jag sitter inte och väntar på jag-vet-inte-än.

Så det så!


XOXO, CIAO!
(+2)

Kommentarer
Postat av: moni

Om vi låter oss ignoreras så blir vi lätt ignorerade, vänta inte älskade. Låt det passera.

Du är viktigast! ;) I hela universum <3

Om inte för 'någon' så för dig själv.oss.

Älskar dig . Mest. Puss Syster.

2009-09-08 @ 15:47:14
URL: http://moniramoses.blogg.se/
Postat av: (svarar)

Tänk att några "enkla" ord från min allra, bästa favorit rör om det så mycket i hjärtegropen <3 Tack för att Du är Du och det finaste jag vet! Jag älskar dig oäääändligt!!! <3

2009-09-08 @ 18:16:14
URL: http://neis.blogg.se/
Postat av: Moni

Jag älskar dig ännu mer =) MEST

2009-09-09 @ 13:26:05
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0