HEJ HÅ, TILL MIN SÄNG JAG VILL GÅ.

Har inte vart bloggat på ett tag (eller ja, två dagar) och ser att nåågra av er not likey? :o.
Har vart hos Lisa i två dagar nu, hon har färgat mitt hår och vi åt glass. typ :)
Hon fick hem prison break 4 igår och jag var verkligen tvungen att sova. men kunde inte, hur svårt är det inte att glutta på pojkarna och önska att dom var där istället för lisa? ;)

Är riktigt trött och det är så svinigt kallt ute! Som tur är har mamma hämtat morföräldrarnas bil så hon kör mig ♥ Då har jag tid till att blogga ;).

Igår längtade jag faktiskt till jobbet, för jag visste att Helena skulle vara med på lunchen, och tacka fan för det. Vi hade så stora bord bokade, och många, så jag vet inte vad. Men det vart härligt att jobba med henne, jag älskar att jobba med henne!

Nu ska jag göra min gröt och sedan kila ner till river.


XOXO, CIAO!
(jag tror inte jag orkar med dig, tjötröv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0