EN DAG KVAR.

Dricker mitt kaffe och kollar på sexgurun Olle Waller i Vakna! med the voice så klart.
Är på något sätt nervös inför imorgon, men förstår inte varför. Har ju jobbat där innan, så jag vet ju att jag kan det.
Kanske bara är det att jag börjat på heltid.
Guud, vad det suger att det är praktik i tre månader.
Så det här är till familjen - inga julklappar från mig, om ni inte önskar er en teckning eller ett armband haha!
Eller en riiiktiigt god kram ♥ En sån som bara jag kan ge ;).

Jag älskar att jag har fått en liten kusin och kommer att bli moster. Då blir det mer år med Jultomten♥!

Har tänkt att bara vila ut det sista i förkyldningen idag och inte göra något speciellt, kanske kolla klart filmen (Year One) som Leandro, Haris & jag kollade igår. Den var kulig!

Funderar på att sova en timma till, har absolut ingenting att göra. Just nu sitter jag och spelar töntiga spel på facebook..

Hade!

XOXO, CIAO!
(+10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0