CHANSLÖS?

Vaknade vid sju tiden, pratade med Lina och gav ett försök att kolla på Vakna Med The Voice men kände en längtan efter How I Met Your Mother. Så jag slängde i mig en alvedon och la mig i sängen. Och det dröjde inte länge innan jag somnade om.
Vaknade nyss och fick ångest. Får ångest av att tillochmed vakna vid elva. Men ja, jag förklarade för mig själv att jag är sjuk och behöver återhämtas. Så nu är det lugnt :).

Ska faktiskt låtsas att klockan är åtta istället, koka mitt kaffe, kolla posten och fundera :)
Sen ska jag fortsätta kolla serien som snart är slut :/.
Ska jag börja på nån annan ;)

Har drömt massor om en viss person, vilket inte alls gör mig glad. Faktiskt gör det mig ledsen.

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0