BLIR HELT GALEN.

Jag förstår verkligen inte vad mitt internet har för problem! Loggas ut och in, msn går inte att skriva på "kan inte leverera meddelande till alla" och både youtube och spotify hackar. Sjukligt störande! Tror att det är fjärde dagen irad.. Måste höra med mah twin om han inte laddar ner något eller så.

Idag har jag vart med Lisa på stan och vi gick till Lina för att dricka kaffe. Gick sedan hem till Lisa för att Lisa skulle plåstra om mig haha. Jag säger ju att jag är gnällig ;). Fast det var hon som föreslog det. Så nu är jag omplåstrad på min tumme! Fick dock tejpa för att kompressen lossnade :/.

Jag och Lisa har också kollat på One Tree Hill, två avsnitt faktiskt.
Skulle kunna se alla avsnitt anytime, anyday!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, det får verkligen inte bli lika sent (tidigt?) som igår. Det funkar inte..
Så jag ska ta och läsa boken jag skulle lämnat in för hundra år sen så jag blir lite trött. Om jag inte är superwoman och lyckas läsa i flera timmar.


Göra mig iordning för sängen och ett avsnitt till!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0