BAKRUS

Fick ångest för att jag inte kunde somna om så det var lika bra att gå upp. Mår inte toppen, men det börjar bli bättre. Funderar bara på vad jag ska käka till frukost. Kaka eller pizza liksom.

Igår hade jag jääävligt kul och det är därför jag mår som jag gör ;). Jag förtjänar det alltså!
Emelie kom bort till Lina och vi började sakta men säkert hälla i oss några öl & lite vin. Käkade den godaste pyttipannan jag någonsin har käkat och spelade därefter ölspelet. Sedan började folk ramla in och vi hamnade senare på Cheers.
Lina spådde mig om att en man skulle komma in i mitt liv och jag hoppas att det inte var gubben vid baren. Som sa att jag "seriöst, var det vackraste han sett" och det kunde han inte sluta säga. Jag försökte ju vara trevlig och liksom jaha, okej, tack då. det var snällt av dig. typ.
Men jag fick signalera till Ida att vi skulle ut och röka. Träffade bror som var på väg hem så han fick följa med in och rädda mig.. Men vi kom inte in igen för vi hade ingen stämpel så vi gick hem.

Idag vet jag inte vad jag ska göra men jag börjar med att vårda mitt bakrus. Och fila ner naglara, dom är nog lite för långa för jobbet. Men fina!

Bilder senare haha.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0