AND NOW WE'RE HANGING OUT THIS AFTERNOON.

Det blev en fika på Rådhuset med LinaRoger och sedan en vandring på stan.
Efter vår lilla vandring gick vi hem till Lina och drack te.
Gick hem och typ surade så jag la mig och sov en stund.
Det känns som om att det mesta går bakåt just nu och jag gillar det faktiskt inte.
Jag vart tvungen att ta praktikplatsen och jag är så missnöjd så det finns inte.
Ångesten börjar krypa nu och det gillar jag ännu mindre!


Men nu är jag glad för tillfället, jag knäckte en bärs till matchen och jag har goa tjejor här. Monica, Sofie, Mona och kära mor!

Sen blir det idol och mys!


XOXO, CIAO!
(Rubrikslåt: Nickelback - This Afternoon)

Kommentarer
Postat av: Moni

Ibland kan det vara bra med även praktik

höna böna, för att få en bra rutin,och under tiden söker du 'riktiga' jobb! Allting blir till det bästa. Hör gärna av dig när du känner för en systerlig date ;) Du & Jag ! <3 Puss

2009-09-10 @ 08:02:45
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0