SKÄRPNING, LINNEA!

nu har jag lagt av känns det som. förutom en liten sväng på nätet i fredags har jag ingen aning om när jag vart inne senast. men jag är trött på facebook och så. älskar ju att läsa bloggar, iallafall de bloggarna jag bryr mig om. andras snokar jag bara på, för ingentings skull. inte för att det är så många men ;)

Min helg har varit underbar! I fredags efter jobbet vandrade jag hem till min fina syster & min vackra systerson för massa mys. Åkte sedan hem till pappa för att pussa på lillebror & även passa honom under natten. Lördagen bestod av återigen ett besök hos min syster & hem för hemmamys med katterna :).
Idag har jag jobbat, inte lika länge som jag faktiskt önskade. ja, eftersom söndagar är den enda dag jag får pengar för att arbeta.
Janne fick någon flipp för att vi "lunkade" fram idag. Men jag undrar snarare vad han höll på med eftersom det tog ett jäääävla bra tag innan maten kom fram......
Men det är väl fint, när chifen skäller på en istället för att inse sina egna fel.
;)

Jag undrar om det bara är jag som inte kommer in på fb. Kanske för att jag inte vart så trogen som jag en gång varit, är väl fb sur då.


Tänkte ta och ladda upp lite bilder senare, när jag orkar :)


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0