LJUVLIGA VARELSER

Berättade ju inte om jackan, kom jag på. Jag la in en bild på jackan för ett tag sedan och jag fick jackan igår. Sjukt besviken faktiskt. Med min längd ser den as knäpp ut. Så det är bara att skicka tillbaka. Jag hade ju längtat efter att inte ha min vårjacka mera. Får la gå i affärer liksom, vem gör det änna?

Har haft en bra dag, fick skälla ut Bekim på jobbet, vilken verkligen gjorde min dag. Inför allihop i köket fick han allt veta :). Annars har det varit stressig, som vanligt, och rätt tråkigt. Ska även jobba söndag, men då får jag lön.

ska snart börja städa lite, laga mat och sen blir det myyys! Gossip girl med katterna som igår ;). fast idag blir det med en chockladbit, säg inte det till någon bara! Vill ju inte att någon ska veta att hag åt chocklad idag :o



Kolla vad hon myser nu! ♥


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud så söt katt=)

2009-10-06 @ 21:37:56
URL: http://opmsassy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0