JAG VET VAD SOM MÅSTE GÖRAS, ÄNDÅ SITTER JAG KVAR HÄR.

Glömde ju av att prata om en sak. Vet inte om alla har hört det än, men det finns nu ett telefonnummer man kan ringa till när man behöver sällskap hem eller om man känner sig rädd om kvällarna/nätterna. Man berättar vart man är, vart man ska och de följer en på en karta just in case. Hur bra som helst!
Det roliga är ju att Moni pratade faktiskt om det för typ.. ett-två år sen? Vet inte riktigt hur längesedan det var men det spelar ingen roll.
Men iallafall, hon sa att det borde finnas folk man kan ringa till, under hela natten så att man känner sig lite tryggare. Haha jag menar, hur många gånger har man inte låtsats prata i telefon när man möter någon skum typ eller genom mörkare platser? ;)
Tycker iallafall att det är synd att Moni inte tog upp detta och fick patent. Big cash-o!! haha ;)

Min rygg dödar mig! Jag vet att jag tjötar mycket om ryggen och yada yada yada. Men detta har hållt i sig på exakt samma ställe, exakt samma värk sen i fredags. Sen jag kom hem har jag mest legat ner, vilket brukar hjälpa min rygg lite. Men det gör ondare för varje timma och jag bara undrar hur det ska gå imorgon.
Både Mona & Mamma har massilerat mig utan resultat. Och Mona är inte nådig..

jisses.

Nu blir det strax Kalops med potätamosse och mjöööööööölk. Sen blire fjärde avsnittet av One Tree Hill!!
Hahahaahaha, mamma kissade och när mamma reste sig hoppade Aslan (eller Arsle som jag och leo kallar han) ner i toan och badade bland mammas kiss hahahahaha. Ska torka han nu efter hans riktiga dusch :p.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0