IT'S FRIDAY, I'M IN LOVE

Direkt när jag kom hem igår somnade jag och sov i två timmar. Vaknade av att Madde ringde och ville ha med mig til torp. Kände att jag var änna tvungen att se lite folk :p. De folk jag sett denna veckan (förutom jobb) är min familj & människorna i gossip gil och one tree hill haha. Liv ;)
Madde fick köpt ett par sneakers och jag fick köpt mig en liten brochyr om hur man stickar mysiga sockar. Skulle kostat 19:- men eftersom det var 20% rea överallt fick jag det för 17:- YESS!!!!!!
Störande att den kostade pengar överhuvudtaget.

Ska ner till Mr Kiropraktor idag med (Y). But i love it för jag har ett hopp om att det går över idag ;) Inget tålamod här serru, idag blir det bra!
Det blir 400:- där och 350:- på måndag. Och det är pengar jag absolut inte har. Kollade mitt konto igår. Jikes.....
Mamma får lägga ut så länge.


Fick ett par fake uggs igår av Madde också :D. haha, jag gick och dreggla i affärerna och hon berättade att hon hade hemma som hon inte använt. Ja, tack. Har gått runt i dom heeeela morgonen ;D.

 

Syns inte alls bra men skorna har även en söt rosett på sidan :)

Nu ska jag ta mig en smoke, klä mig varmt och sedan vandra till Rygg & Led!

XOXO, CIAO!
)Jag förstår inte varför du ger mig cravings...(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0