BUHU

det är gött synd om mig nu. tycker jag iallafall. för snart ska jag och leandro upp med saker på vinden och jag håller på att somna. och jag vill somna till ps i love you, men den är klar om typ en och en halv timma. maten ska ställas in också, orkar inte. skulle egentligen behöva riva ut en del saker från klädkammaren och ta upp på vinden, men det orkar jag inte heller.
haha jag orkar inte ens med mig själv :)

sitter iallafall med fötterna på bordet med datorn i knät och lyssnar på melissa horn's nya album ♥ riktigt bra!

har absolut ingenting mer att bju på så jag sminkar av mig och håller tummarna för att filmen bara tjoff - är klar!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0