THE ONLY

Laddade ner One Tree Hill, kollade och höll på att somna. Hoppade raskt upp och började diska med hög musik. Vill man inte somna tidigt så vill man inte ;). Lisa kom över för macka & te och nu har hon gått hem. Jag ska lägga mig och kolla på Gia, en också av mina favoriter! Har många favoriter serrni, men den ligger ganska långt upp ;).

I morgon börjar jag kl 9 och jag prayar till god att dom ställt tillbaka borden imorgon, så jag slipper be gravida madde att hjälpa mig. Sånt är livet, när janne tror att han tjänar på att ha en praktikant inne. Iofs är jag bara själv en timma. Men den timman med janne är outhärdlig.

Då hade jag nog inget mer att säga, mer än godnatt på er!


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: fanny

Söt kisse, trevlig blogg!



hur är det med dig idag? :)

2009-11-13 @ 19:07:40
URL: http://vissel.blogg.se/
Postat av: LINNEA

OTH är bäst!

& sjukt gullig katt :)

2009-11-13 @ 19:26:10
URL: http://linneut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0