SUNDAY, BLOODY SUNDAY

Jag tror inte någon i hela världen förstår vilken härlig helg jag haft. Ledig fredag för att åka upp till Stockholm för att kolla på ett utav mina absoluta favoritband; Rise Against. Lördag var det fika med syskon och utgång med folk. Idag - LEDIG och jag har varit hos pappa och ätit middag och pussat på min helt amazing lillebror. Jag både älskar och hatar att de små knoddarna växer så fort!

Min enda helg jag kommer vara helt ledig, på länge. Eller ja, det bestämmer jag ju själv men eftersom det är den enda dagen jag får betalt för vill jag helst jobba :p.
Väntar bara på att pengarna ska rulla in så jag kan börja sträcka ut mig lite. Ja, alltså åka någonstans mer än.. Eh, who am i kidding? Jag lämnar ju nästan aldrig uddevalla, så någonstans.
Vill ju dra med till Australien i februari, sen vill jag till Dublin med mina syskon och sen blir det Colombia & Chile.
Ojoj, får nog råna banker för att ha råd med detta. Eftersom Dublin är den enda billiga.

Robin, Leandro och jag hyrde en film, Stan Helsing. En parodifilm, den var helt okej. Tycker verkligen det är dålig kvalite på filmer numera. Inte okej.
Håller på att ladda ner Paranormal Activity men den får jag nog se imorgon, är jättetrött.

Ska fortsätta kolla på Djävulen bär prada. Hej!





XOXO, CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0