DÖDA VINKELN

Direkt efter jöbb gick jag hem till far och pussade på Gonzalo. Åkte nästan direkt till handledarkursen. Tre timmar senare sitter jag hemma och är gött mätt. För första gången blev mitt ris bra ;) Och det var hurtig ris ;)
Hade ett litet argument med grabbarna på jobbet idag, jag ville bara slå magnus med kastrullen han kokade all potatis is. Men let's be frank, jag skulle aldrig kunna lyfta den.

Funderar på att dra en snabb sväng ner till harry's 18 idag, kanske se den lille klimpen jag inte ska bli kär i igen ;) haha nej. Jag vet ju att det är där jag hittar honom om jag är i nöd ;)
Vilket jag aldrig är, någonsin!!! (till familjen då alltså, förlåt ;)

Men om jag ska ut får det bli till att hoppa in i duschen!


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dra till LA som barnflicka?

http://karin-tanten.blogspot.com/

Det ær Henrik Bastin som behøver barnflicka. Han jobbar med Filip och Fredrik bland annat...

2009-11-04 @ 21:31:50
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0