AYLA

Precis kommit hem från jobbet. Jag hatar numer måndagar och fredagar. När jag började på riverside var måndagar och fredagar typ dött. Nu kommer typ hela uddevalla och äter, även på det två dagarna. Iofs är rushen ca 40 min- 1h.. Ändå!
Madde ringde precis och talade om för mig hur tråkigt hon hade haha. Hon ville att jag skulle komma på något kul och ringa tillbaka (Y) haha. Så, har ni något in mind, säg till ;)

Lite surt att jag börjar halv åtta imorgon. Ja, det är bara en halvtimma! Men den halvtimman gör mycket i sängen på morgonen..

Älskar att jag höll på att ramla på en gäst idag ;). MED mat i handen! Det var ju inte mitt fel att han hade ställt sin väska bakom ena stolen. Jag fick mig ett gott skratt, and do did thet ;). Han sa tillockmed att det nästan blev ett famntag haha. Då blidde jag genert :D

Ska ta och brainstorma och se om jag kan komma på något briljant såsom att åka till ÖoB ;)

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0