tristess och dåligt väder.

Imorse vid sju vart det strålandeväder, sen gick det bara utför =(. Kan bara tänka mig hur bra Moni&Hampus har det i grekland. Men idag blev det iallafall en sväng på stan med Lina och sedan mös jag med Nova så mycket jag kunde eftersom Viktor skulle hämta henne. Egentligen skulle han hämtat henne igår men.. Vi kom fram till att han skulle skippa denna helgen och glad var jag.

Har sovit hemma inatt, men funderar på om jag inte ska dra mig ner till Moni's place iallafall, sov ju så bra där :).
Imorgon blir det gratisfika på stan med Lina igen :).

Blir inget speciellt idag, fattade alldeles nyss att det var fredag ;/. Verkligen fattade..
Nu ska jag kolla på efterlängtade Så ska det låta, fastän det inte verkar så bra just idag..


XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0