it's friday, im in love.

ja, igår var en lång dag, minst sagt. Jag vaknade av mig själv kl 06 igår och efter ett tag körde vi till Lidköping. Orkar inte skriva så mycket idag eller lägga in några bilder, så det kommer i dagarna istället.
Men kära storebror fyllde år igår =) Klockan var 23, jag hade tagit på pyjamas och leandro säger att vi ska ta en öl med Robin. haha, ni anar inte hur trött jag var redan då! Men ja, eftersom att det vart hans födelsedag så gick vi till Harrys och satt en timma. Kort, men mycket trevligt :)

Nu ska jag käka lite frulle och göra mig iordning. Bror & jag ska till torp och sedan ska jag städa hos han, i födelsedagspresent. Blir nog lite firande ikväll också! Eller inte nog, jag har lovat :).


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0