IDAG <3

Hade en jättekul kväll igår hos Robin, det vart en massor med stoj och saker gick sönder.. Men kul var det! Har en maaasssooor med bilder, men jag orkar och hinner inte ladda idag, igen. Men Robin & Leandro blev så fulla att de gick och la sig när alla gick. tillsammans i sängen med alla kläder på. Så söta så :)

Idag åkte jag, leandro och robin ut till skeppsviken och solade en stund :). Blev inte så länge eftersom jag har planer ikväll. Kan inte skriva om det idag, ifall om att. :)

Nu ska jag fortsätta med håret!


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Moni

Määh, varför fick inte jag åka med :( Har ju bara gjort ingenting juuu :( En annan gång kanske :)

2009-05-16 @ 17:07:09
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0