..............................................................................................................

Vet inte hur många gånger om dagen jag känner för att strypa någon.. 
Jag förstår det min syster skrev i sin blogg om familj. Det kanske inte är samma sak, men vi delar mycket gemensama tankar och känslor. Det är tråkigt, något fruktansvärt tråkigt.. Men what to do, what do to. Har försökt utan att lyckats och jag har absolut ingen aning om hur det slutar. Men just nu känns det inte som om det kommer sluta bra..

Fick iallafall fikat idag med Moni, även fast hon vart lite sjuker :). Gick sedan hem, mamma hämtade upp mig och vi åkte upp bortanför lillesjö med mia och kaksi, där vi gick en lååång promenad. Lite väl lång för mig som inte är jätte rask ;). Jag kan ju bara säga att jag längtade efter duschen efteråt :)
Ska snart sova, ska bara spela lite på det nya spelet jag hittat nu :)..


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0