bittersweet sunday.

Kom precis hem, har varit hos Moni och innandess hos far min. Har ätit en något stor middag med massor efterätt så nu tror jag inte att jag behöver äta på en vecka ;). Moni & Hampus hade haft det jättebra i Grekland, jag&Robin kollade på bilder och bara avundades :). Och så har jag lämnat Nova också :(. Hade henne visserligen bara en vecka, men det lilla livet gör mitt hjärta glatt :)

Skällde precis på mamma, andra gången idag.. Känner mig hemsk men om jag inte får ur mig det nu så jag vet inte när jag ska göra det. Livet är bitterljuvt men det är bara att leva med det.
Men nu ska vi ta och kolla vilka saker jag ska ha upp på vinden, eftersom vi inte får plats någonstans.
Som sagt, bitterljuvt.


välkommen hem, älskade Moni. En vecka utan dig är en vecka för mycket :) <3




XOXO, CIAO!


 


Kommentarer
Postat av: Moni

Du ÄR ju så underbar!! <3 Jag älskar dig min prinsessa och tack för all hjälp!

2009-05-11 @ 08:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0