200509

Igår kom lilla Jonna hit och hälsade på. Jag bad henne att stanna hos mig så jag kunde ta hand om henne, hon vart lite ledsen. Jag målade nalgarna på henne, vi satt och skvallra och hon fick en supergod massage av mig ;). Jonna, du är underbar, glöm aldrig det! ♥  Med massor av skratt och mys avslutade vi kvällen med Rent, eller jag rättaresagt. Hon somnade på två blanka :)

Har idag bara sprungit runt i lägenheten, städat och legat på soffan :). Jag tror att det blir en yttepytte sväng till Harry's ikväll. Om det nu är gratis innan 24 ;).

Imorgon bär det äntligen av till Ullared :D. Vad jag har längtat! Halva släkten är med, hur bra som helst!

Nu ska jag dricka te!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0