vad hände där ute?

Vaknade halv åtta idag av lis och blev erbjuden kaffe. Aldrig att jag säger nej till det!
Skön dag igår med älskade syster, vi for ut till torp med Sandra och Nellie, åkte in till stan för att fika :)
Där satt vi och folk ramlade in med härliga leenden :)

Fick även pengar igår, dock liiiite för mycket och ledsen blev jag för det. Vart ju självklart tvungen att ringa försäkringskassan för att kolla upp detta. Det tar några dagar innan jag vet hur jag ska gå till väga, men icke tänker jag vänta. Jag tänker hämta ut pengarna som vanligt och så får jag betala senare..

Så, nu ska jag snart ner till stan för att springa några ärenden i detta hemska väder (Y).
Men självkart peppar jag upp mig med lite musik, idag blev det Tegan & Sara<3

XOXO, CIAO
(I say, damn your moodswings!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0