sol, sol, sköna sol!

Idag fick jag nästan panik av tanken att jag antagligen skulle sitta inne hela dagen. Nehejru, systeryster berättade att en hund fanns hos henne som gärna ville ut så då tog jag henne och fick en skön promenix. Vi gick runt en sväng, till hasselbacken, bort till ängen där jag desperat försökte få Novas uppmärksamhet. Sedan gick vi ner mot stan igen, lämnade novis hemma och gick bort till Badhusparken där Lina satt med några andra folk.
Vädret var så underbart och vackert så jag unnade mig en 3,5:a och en något starkare :).

Igår satt jag och pratade om hur en utgång på krogen kändes så långt borta, men idag är jag inte så säker. GG stänger ju snart, så man kanske ska ta vara på det nu när det också är billigare :).
Jag ska ta och suga på den ett tag så får vi se vad som händer.
Nu ska jag ta och vila lite :)


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0