One mile to every inch of your skin, like porcelain

One pair of candy lips and
Your bubblegum tongue..

Tillbaka hemma, sen en stund tillbaka. Moni hittade ett jättefint matbord för bara 200:-! Mamma hittade två små presenter till sin goda vän Eva och jag sprang bara efter Moni som en svans :). Tycker ändå att det är så mysigt att bara springa runt på loppis och kolla, även fast man inte är ute efter något. Ibland kan det vara tråkigt om man nu skulle hitta någonting man verkligen vill ha, och inga pengar har. Det har hittils inte hänt men det är väl bara en tidsfråga.

Anyhoo, idag borde jag börja gå igenom mitt rum för att sortera, slänga och börja packa ner. MEN... Det låter ju så jobbigt. Samtidigt kan det var spännande och kolla i gamla lådor och hörn vad man samlat på sig under alla år. Förhoppningsvis trevliga saker, men man kan fan aldrig veta.

Det får iallafall bli lite JohnMayer och JamesMorrison innan jag börjar. Och kanske lite king.com :)


XOXO, CIAO!

(Rubrikslåt - John Mayer - Your body is a wonderland)


Kommentarer
Postat av: Linet

Kiiiiing :D <3!!

2009-03-15 @ 11:53:29
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0