Missat vårväder ;(

Vaknade av den bästa rösten imorse, nämligen syster Moni's röst :) Vi bestämde att hon och sötisNova skulle komma upp på kaffe och trevliga konversationer och jag njööt!

Hittils har dagen varit mycket lugn men jag missade tydligen det fina vårvärdet som besökte Uddevalla stad. Men vad jag inte missade var en gubbe som var på väg till Sällskapet Länkarna och ramlade platt på rumpan. Kunde inte hålla mig för skratt så jag vart tvungen att springa in igen :)

Ikväll blir det bara till att ta det lugnt, spela på king.com och lyssna på Governor Andy, just för att man blir på glatt humör av hans musik!

XOXO, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nitania

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

2009-03-10 @ 13:44:17
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0