Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Idag blir det födelsekalas för lilla lisa :). Kanske blir lite utgång på det för min del, får se hur sugen jag blir framåt kvällen.. Men ikväll kommer jag ha alla (iallafall nästan) syskon samlade under samma tak, så glad är jag för det!

Nu har vi fått tillbaka den bärbara datorn, så nu blir det nog en massa bloggande framöver :)
Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer, måste ta och duscha, äta och vänta på storebror och sedan springa trappan ner till lisa.

Och Johanna, det finns ingenting som kan få oss att sluta älska dig, du kommer alltid att finnas kvar i vårat liv. Du är min storasyster och jag älskar dig! Samma gäller dig, Emma!


XOXO
Nea

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig med Linnea!

2009-03-07 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0