in my own little corner..

Egentligen har jag absolut ingenting att skriva men jag försöker bara fördriva lite tid.
Solen lyser jättemysigt men har ingen lust alls att gå ut. Låg förut i sängen och kollade på allt som behöver packas ner.. Det kommer ta lång tid och därför borde man verkligen sätta igång på riktigt.  Nu är det lite över en månad tills vi flyttar och jag har verkligen kommit på att jag inte tycker om det.
Måste se till så att jag har ett jobb till hösten så jag kan börja söka lägenhet.
Jag är så trött på vad som händer just nu men jag vet inte heller hur jag ska säga det till dig.
Idag måste, verkligen måste jag.  
Det är svårt för oss alla och på något sätt gör du det ännu svårare.

Anyhoo, idag ska vi göra våfflor och det är så gott! Försökte få mamma att pröva på grahamsmjöl eftersom det är något nyttigare än vanligt mjöl, men icke! Det ska nog bli bra ändå :).


Hoppas verkligen jag får pengarna idag, så jag kan köpa mig lite nödvändigheter för en gångs skull. Det är fan inte lätt att leva på 1000kr i månaden, inte.
Nu ska jag ta och spela lite king.com för att fördiva tiden lite till..


MoniRamos&HampusLilja - Jag är så glad för eran skull, all lycka och kärlek i världen till er tre <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw!!! tack älsk! :D allting löste sig idag också, tack ändå underbara!

2009-03-25 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0