Hemma nu, mätt som hästen

Först mötte jag upp vackraste, gick ner till Paddington's och drack kaffe och bara mös. Sedan strosade vi runt på stan, Moni skulle skriva ut två foton på fotoaffären och medan det höll på gick vi till farbrorblå för att skaffa henne ett pass.
Efter det kom hungerkänslan och vi åt buffe på ThaiPalace och för mycket mat blev det. Är så mätt nu så jag vet nästan inte vad.. Men GUD så gott! :)

Ska ta och lägga mig i sängen och kolla klart på G.I Jane. Kommer säkerligen att somna, men det gör mig absolut ingenting för visst är det skönt att bara falla in i sömn? :)
Trots skitvädret har det varit en så himla bra dag med dig, Moni, och jag älskar ditt sällskap! Tack för allt!









XOXO, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nämen hej! Vad kul att du gillar min blogg :) Vet dock inte om jag är så rolig men :) Mysig blogg du med! Men!? Har Moni blivit svarthårig igen?

2009-03-13 @ 20:13:59
URL: http://elinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0